Stíhací bombardéry

Tato třída je má nejoblíbenější. Zejména proto, že jsem ji vymyslel. Přišel jsem na ni, když jsem zkoušel stavět vlaštovky z novin. Noviny jsou z tenkého papíru a křídla špatně drží. Proto jsem plachťáky a šipky a vznikl tento hybrid. Umí létat rychle, ale i plachtit. Narozdíl od plachťáků jejich let netrpí občasnými propady. Má tvrdou špičku s extra vekou odolností proti nárazu. Specialitou jsou hezky tvarovaná křídla. Tyto stroje jsou jednoduše nádherné.

Byly zkoušeny i za extrémního větru vyhozením ze 14 patra. Let byl prostě skvost.

Nevýhodou je ďábelská náročnost na přesnost stavby. Malá nepřesnost se ihed projevuje letem do vývrtky.

Stavba *
Kvalita letu * * * * *
Odolnost * * * * *



*
Dráha letu


Kocicka Tento typ byl první postavený a objevený. V tomto provedení má velký zadní ocas, který je ještě jednou prohnutý zpět a tvarovaná křídla. No není to nádhera?

Kocicka Vychutnejme si ten nádherný tvar ještě jedním pohledem shora. Při hodnocení svůdnosti na první pohled jsou tyto stroje vyhrávají na celé čáře.

Zakladni Malá modifikace, která nemá dlouhou špičku dozadu, ale spička je schovaná uvnitř. Dosáhne se tím větší koncentrace hnotnosti do špičky.

Zakladni Na první pohled velice podobá předchozímu stroji, ale jde o stroj konstrukčně uvnitř jiný, protože vycházi z Migu. Dlouhou špičku vzad tak nemá přirozeně a nemusí se nikam dodatečně schovávat.

Zakladni Pro lepší porovnání je zde i pohled zhora. Všimněme si rozdílu v délce a v špičce.