Programátorská dokumentace

Soubory programu

game.dsp, game.dsw, game.opt - soubory pro Visual C++ 6.0
main.cpp - soubor s funkcí main()
main.h - hlavičkové soubory od SDL a deklarace nejdůležitějších typů
další *.h - hlavičkové soubory od příslušných tříd
další *.cpp - zdrojové soubory

Třídy

Všech 33 objektů lze rozdělit do několika skupin:

základní objekty:
OGLfunc - funkce pro práci s OpenGL
Game - hlavní smyčka, fronta objektů odvozených od BaseObject
BaseObject - od ní jsou odvozeny: TKRH, Level, Lod, Nelod, Strela, Vybuch, BaseNabidka
TridaKteraRidiHru : BaseObject - vytváří nabídky a Level, jsou v ní uloženy init hodnoty
Sound - zde jsou funkce pro práci se zvukem a hudbou

objekty hry:
Level : BaseObject - vkládá nelodě, kontroluje srážky, kreslí pozadí
Vybuch : BaseObject - kreslí výbuchy
Lod : BaseObject - hráčova loď
Nelod : BaseObject - nepřátelská loď
Strela : BaseObject - hráčova hlavní a boční zbraň, nepřátelské zbraně

KrObj - kreslí to, co lítá
Zbran - je součástí lodě a nelodě, vytváří střely

TypKrObj - init hodnoty
TypLod /
TypNelod /
TypZbrane |

TypFormace - tyhle dva objekty jen čekají, až je někdo naprogramuje :o)
Formace : BaseObject /

objekty hráče:
Hrac - uložení hráčových lodí, peněz, vesmíru (mapy)
Mapa - obsahuje města a cesty

objekty nabídky:
BaseNabidka : BaseObject - objekt, ve kterem jsou funkce na nakresleni nabidky a posouvani v menu
HlavniNabidka : public BaseNabidka - 1
NovaHraNabidka : public BaseNabidka - 1.1
NovaHraStoryNabidka : public BaseNabidka - 1.1.1
LoadNabidka : public BaseNabidka - 1.2
AboutNabidka : public BaseNabidka - 1.3
OptionNabidka : public BaseNabidka - 1.4
HangarNabidka : public BaseNabidka - 2 (vsechno, co zacina dvojkou, je v souboru u hangarn abidky)
MapaNabidka : public BaseNabidka - 2.1
ObchodNabidka : public BaseNabidka - 2.2
NakupLodiNabidka : public BaseNabidka - 2.3
PauseNabidka : public BaseNabidka - 3.1 (vsechno, co zacina trojkou, je v souboru u hangarn abidky)
VyhralProhralNabidka : public BaseNabidka - 3.2